RSS FEED

Sayfalar

Kadrolaşmaya suç duyurusu

Eğitim Sen İzmir 1 No'lu Şubesi, Milli Eğitim Bakanlığı'nın eğitim kurumları yönetici atama ve yer değiştirmesinin eşitlik temelinde yapılmadığını, yapılan atamaların usulsüzlük ve kadrolaşmaya dayalı yapıldığı gerekçesiyle suç duyurusunda bulunacağını belirtti.


Eğitim Sen İzmir 1 No'lu Şube, İl Milli Eğitim Müdürlüğü kapsamında iş yerlerinde idareci atamalarında yaşanan usulsüzlük ve kadrolaşmaya ilişkin şube binasında basın toplantısı düzenledi.



Şube Başkanı Ali Rıza Özer, atama ve yer değiştirmelerine ilişkin yönetmeliğin 22. maddesi gereğince okullarda 5 yılını dolduran okul müdürlerinin 30 Temmuz'da rotasyona tabi tutulduğunu hatırlatarak, bu nedenle okullarda 5 yılını dolduran okul müdürlerinin 30 Temmuz mesai bitimine kadar tercih ve başvuru formlarını teslim etmeleri istendiğini belirtti.



Başvuruların son günü, mesai bitiminden sonra hiçbir gerekçe gösterilmeden, hiçbir duyuru yapılmadan Bakanlıktan gönderilen bir yazıyla İzmir'de bu başvurularının bir gün uzatıldığını ifade eden Özer, "Bu tür atamalarda puan üstünlüğüne ve sınırlı tercihe göre atama yapılması nedeniyle, başvuruların aynı anda başlaması ve bitmesi eşitlik gereğidir. Rotasyona tabi okul müdürlerinin istediği okullar ve puanları belli olduğu için başvurularının bitiminden sonra yapılan bu uzatma hukuksuzluktur, kadrolaşma hedeflenmektedir" dedi.



Özer, bu konuların takipçisi olacaklarını kaydederek, İl Milli Eğitim Müdürlüğü hakkında İzmir Cumhuriyet Başsavcılığa suç duyurusunda bulunacaklarını söyledi. (ETHA)

0 yorum:

Yorum Gönder

Return top